Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

—FRIDEY

Medieval Town Rhodes, cyclists

2011 – 2014

Κάθε Παρασκευή (εκτός εορτών) στις 21:30 μαζευόμαστε
στην πλατεία Δημαρχείου Ρόδου και στις 22:00 ξεκινάμε τη βόλτα μας!

FRIDEY: F ( ride ) y | στη Ρόδο!
Η πιο συναρπαστική μέρα της εβδομάδας καθιερώθηκε και στο νησί των ιπποτών.
Η γνωστή από άλλες πόλεις Freeday έγινε F(ride)y, με μικρούς και μεγάλους ποδηλάτες να συγκεντρώνονται κάθε Παρασκευή στην πλατεία δημαρχείου.

Από εκεί και γύρω στις 21.30, οι σύγχρονοι ιππότες ξεχύνονται στους δρόμους της πανέμορφης πόλης της Ρόδου, αφήνοντας πίσω τους τα … πολλά άλογα!
Με ποδήλατα κάθε λογής, αφού αυτό που έχει σημασία είναι η αυθόρμητη συμμετοχή στη δράση, εντυπωσιάζουν στο πέρασμά τους ντόπιους και ξένους επισκέπτες, δίνοντας το δικό τους μήνυμα.
Η Ρόδος μπορεί να μην έχει αναπτύξει ακόμη πλήρεις υποδομές για μετακίνηση με ποδήλατο, χάρη στη μοναδικότητα όμως του μεσαιωνικού τοπίου προσφέρει μια ανεπανάληπτη εμπειρία στους συμμετέχοντες, που συνεχώς αυξάνονται!

ΠΡΟΣΟΧΗ:
  • Έρχομαι στην ώρα μου ή ενημερώνω κάποιον να με περιμένουν.
  •  Δεν τρέχω μπροστά παρασύροντας και άλλους.
  •  Δεν αφήνω κενά από τους μπροστινούς μου.
  •  Δε θέτω σε κίνδυνο τους υπόλοιπους.
  •  Φέρω αποκλειστική ευθύνη του εαυτού μου.
  •  Φροντίζω να έχω μαζί μου σαμπρέλα, τρόμπα κ. λπ.
  •  Μάζι με τα άνωθεν φέρνω μαζί μου και όρεξη!



Radio spot